22 Aralık 2012 Cumartesi

mutluluğun resmini yaşadım..

Kar'alayan Kübra Yartaşı


Eveettt... 
Artık yeni  yayın zamanı vakti geldii...Hazır bunu da bahane ederek bugünkü musmutlu anlarımı yazayım :) 

Bugün BEKLENEN'in gelme günüydü..

 Sabahları erken kalkma işleminde normalde başarılı olamasam da bugünün ayrı bir heyecanı olduğundan zahmetsizce uyandım ve şaşılacak şekilde çok neşeliydim.. Gözlerimi açar açmaz şarkı söyledim ve enn enn ennnnn çok sevdiğim arkadaşıma( G.) mutlu bir günaydın dedim. 
Sonra hazırlanma işlemleri başladı bende. tabii bu arada malum bugün 21 aralık ve kehanetlere göre kıyamet günü. Bu sebeple hemen tv yi açtım acaba komik bir şeyler oldu mu diye. 

Bir programa denk geldim gülmekten makyajımı bile yapamadım. Adam dün seçilen kainat güzelinin resmine bakıp bakıp canlı yayında askıntılık etti.. 
Cümleler aynen şöyleydi: " Sevgili izleyenler bu resimdeki kişinin insan olduğu iddia ediliyor ama bu insansa ben neyim. beni bu kızı baz alarak bir yere koyun. Yok öyle bir yer. bir de bu kız çello çalıyormuş. Bırak o çelloyu beni çal, çal beni bebeğim eziyet et bana hayatı zindan et eme bir kerecik yanağımdan makas al.. Sayın izleyiciler bir de bunların erkekleri var adam adam değil demir dökme kalıp mübarek. Alimünyum folyoyu almışlar kalıp yapıp demiri eritip dökmüşler. Adamlar yunan tanrısı gibi. azıcık imanımız eksik olsa tanrı sanacaz..İşte bir bana bakı bir de şu insan olduğu iddia edilen varlıklara. EY İLAHİ ADALET NERDESİN "  

Adamın bunları ardarda sıralaması beni krizlere soktu. Zaten mutlu uyanmıştım. Daha da gülmeye başladım..Her neyse ben de bu arada gülmekten arda kalan zamanda hazırlandım ve kahvaltı için yemekhaneye indim bir şeyler atıştırıp yurttan çıktım. Ankara'nın değdiği yeri kesen ayazında yürüdüm yürüdüm ve metroya binip tren garına gittim. Hava o kadar soğuktu ki sabah ayazını canlı canlı yedim resmen...

Bir de bu arada çok sinir bozucu bir olay yaşadım .. Onu anlatmak istemiyorum ama erkeklerin çok namuslusu olduğu kadar namustan bi haber olanı da var! NEYSE tren beklenen saatten yarım saat sonra gelmesine ve donmama rağmen onun yüzünü görmek dünyalara bedeldi :) Kocaman bir gülümseme parlayan iri iri zeytin gözler içimi ısıtan bir sarılma her şeye değdiğini hissettirdi :)


Beraber daha önce hiç gitmediğimiz bir dükkana girdik. Cafe tarzı bir yerdi. Teyzeler oturmuş gözleme  mantı börek çorba falan yapıyorlar.. Bir yandan da kıyamet dedikodusu. :) Sıcacık çorbalarımızı içerken diğer yandan da buluşup bowlinge gideceğimiz arkadaşlarımızı bekledik. Ve nihayet buluştuk. Öğle vakti olmuştu ve aAnkara hala soğuktu .. 

Etlikte bir AVM ye gittik. Bugünkü bowling oyunu daha öncekinin bir rövanşı niteliğindeydi. Geçen sefer biz yenmiştik ve bir yıldır bunun dalgasını geçiyorduk. Ama kader bu kez onlara güldü. Dalga sırası onlara geçti. Çok sevgili arkadaşlarımız İ. ve M. üstün bir performans sergileyerek bizi yendiler :) 
Oyun bahane ama bayağı güzel zaman geçirdik. Sanırım dördümüz çok güzel şeyler yapacağız ilerde de :)  



AVM deki oyun&yemek&alışveriş faslından sonra Hamamönüne gittik. Orada otantik bir yerde çaylarımızı içerken tavla oynadık. 

Tüm gün sıkılmadan espriler havada uçuşarak eğlendik...Her güzel şeyin sonu olduğu gibi bugününde oldu ve ayrılık vakti geldi.. 

Herkes evine yurduna vs. gitti. ben de yurda geldim ve elime bilgisayarımı alıp bugünün harika fotoğraflarına baktım. 
İçimde harika bir huzur ve mutluluk var... 

Sizi seviyorum İ. M. :) 


ve.... SENİ SEVİYORUM E. ;)


24 Değerli Düşünce:

Pire Kızı dedi ki...

Anlaşılan çok güzel bir gün geçirmişsin :D İmrendim :D :D

melek bahar dedi ki...

ayyy bitanem ne güzel bi gün geçirmişsin. Ama en güzeli sevdiğin insanla birlikte olmak. bende olabilir miyim acaba :(
ve bloguma bıraktığın mesajda yeni bi şeyler yaz demişsin niye yazamadığımın cevabını orada verdim. ama yazacaklarımın beklenmesi beni çok çok çok mutlu etti :)

kar tanesi dedi ki...

vet pirem çook güzel bir gündü :) allah kat kat fazlasını sana yaşatır inşallah :))

kar tanesi dedi ki...

çok bekledim sabrettim ama değdi meleğim gerçekten hiç bitmesin diye defalarca içimden geçirdiğim bir gündü. allah sana seni senden daha çok sevecek irini göndersin musmutlu olun onunla :) okudum canım cevabını da çok geçmiş olsun geri gelmen beni çok mutlu etti özlemiştim :) öpüldün

ARSELİ-CE GÜNLER dedi ki...

:):):) harika bir gün olmuş..Sık sık yaz ama :)

destiny dedi ki...

Zeytin gözlü E.ile güzel bir gün geçirmene çok sevindim.
Hava soğuk olsa ne olacak?
Sen o kış günü, baharı yaşamışın ya gönlünde:-)))))))

kar tanesi dedi ki...

yaşanılanacak en güzel günlerdendi :)) sık sık yazarsam sıkılmaz mısınız benden sonra bıkmayın :))

kar tanesi dedi ki...

bende benimle birlikte mutlu olanları görünce çok seviniyorum destinym ben kış günü bahar yaşadım sen mart soğuğunda yaz yaşa inşallah :))

ayışığı dedi ki...

ben asıl mutluluğun resmini gördüm daha doğrusu mutluluğunun resmini :)

kar tanesi dedi ki...

yorumun pek anlaşılır değil ama inşallah o resim senin hayatın olur :)

deeptone dedi ki...

mimin vaaaar.
geliycim.
bu hafta bilok okuyamadım.
özür.
:)

kar tanesi dedi ki...

hemen bakıyorum mime teşekkürlerr :) okuduğunda değerli yorumlarından mahrum bırakma beni :)

deeptone dedi ki...

tibiy.
:)

siyahkuğu dedi ki...

Canımmm yeni teman harikaa
Her gününün böyle güzel geçmesini dilerim canım öptüm.

kar tanesi dedi ki...

kuğumm hoşgeldin çok uzun zaman oldu sen gelmeyeli. Özlemişim seni burada görmeyi :) çok teşekkür ederim kendi çapımda bir şeyler tasarladım yaptım işte başarmışım demek ki öpüyorum kocaman :)

kar tanesi dedi ki...

tişikkir idirim sipirmin :)

deeptone dedi ki...

:)

eda dedi ki...

Allah mutlulugunu kat kat artirsin emi kartanem :))
senin degerli ve eglenceli mimini cevapladim,umarim bekletine goredir,hayal kirikligina ugratmam insallah canim ;))
opuyorum seni kocammaaan ! allah'a emanet ol :)

kar tanesi dedi ki...

allah hepimizin mutluluğunu kocaaman etsin eda'm.. mimi hemen okuyorum eminim ki güzeldir. en büyüğünden kar tanesi öpücüğüüü :))

deeptone dedi ki...

ne güzel günmüş.
:)
bovling de ne güzeldir ya.
:)

kar tanesi dedi ki...

gün mükemmeldi, bowling mükemmeldi ama yenilgi sonrası geçilen dalga hiç güzel değildi :))

destiny dedi ki...

AAAAAAMMMİİİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!

bir kase lezzet dedi ki...

tanıştığıma memnun oldum ...
ipek böceklerinden sana geldim...
çok hoş blok ellerine sağlık.
takibe aldım banada beklerim.

kar tanesi dedi ki...

hoşgeldnn çok memnun oldum begenilmek hoşuma gitti :) en yakın zamanda ugrayacam bloguna şimdiden takibe alıp kısa zamandada okuyacam ne var ne yok diye :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review